❤️ Legalább 2 kifestő vásárlása esetén INGYENES házhozszállítással! ❤️

GYIK

Mennyi ideig tart nálatok a kiszállítás?

12:00 óráig leadott megrendelésedet még aznap feladjuk a kiszállító cégnek. Ha 12:00 után rendelsz, akkor azt csak másnap tudjuk feladni. Mindig következő napi szállítással küldjük ki a csomagjainkat.

Mennyibe kerül a kiszállítás?

A kiszállítás díja 990.- Ft.
15.000.-Ft feletti vásárlás esetén a házhozszállítás ingyenes.

Hétvégi kiszállítás van?

Sajnos hétvégén nem dolgoznak a futárok, ezért csak hétköznap tudják eljuttatni neked a csomagot.

Az akcióitok, kedvezményeitek összevonhatók?

Egy vásárlás alkalmával kizárólag egy kedvezmény érvényesíthető. A kedvezmény kizárólag a feltüntetett időszakra érvényes. A kedvezmény készpénzre nem váltható.

Egy vásárlásnál több kupont is felhasználhatok?

Rendelésenként egy kupont tudsz felhasználni. A kuponok értéke nem összevonható.

Mennyiségi kedvezményhez felhasználhatom a kuponomat?

Mennyiségi kedvezmény nem összevonható a kuponokkal. 

Ha írok megjegyzést a rendelésnél, azt látja a futár?

Igen, minden esetben a megjegyzést elküldjük a futárnak külön-külön, hogy úgy kaphasd meg a csomagodat ahogyan kérted. Sajnos azonban mi nem vagyunk ott a futár mellett, hogy azt be is tartsa. Ha ezzel kapcsolatban bármi negatívum ér, kérlek jelezd felénk és mi kivizsgáljuk.

Milyen értesítést kapok a kiszállításról?

Az MPL csomagküldő partnerünk email-ben fog értesíteni téged a kiszállításról, valamint ha nem tudod átvenni a csomagodat, akkor a Postai átvétellel kapcsolatban is.

Más is átveheti a csomagom?

Igen, természetesen.

Mi történik, ha nem vagyok éppen otthon, amikor a futár keres?

Futárunk két alkalommal kísérli meg a csomagod kézbesítését előzetes telefonos egyeztetéssel. Ha ennek ellenére nem tudod átvenni a csomagodat, akkor a legközelebbi postára szállítják, ahol azt 5 napig megőrzik, így biztos hogy át tudod venni a megrendelt termékedet.

Ha letelt a 5 nap, de nem tudtam átvenni a csomagom, akkor mit történik?

A posta visszahozza nekünk a csomagot. Amennyiben másodjára kell kiküldenünk, úgy kénytelenek leszünk szállítási költséget felszámolni a sikertelen kézbesítés miatt.

Nyomon követhetem a csomagom útját?

Igen, természetesen. Nincs más dolgod, csak írd be a visszaigazoló emailben kapott csomagkövetési azonosítót. 

Milyen fizetési lehetőségek vannak nálatok?

Jelenleg csak utánvétes fizetésre van lehetőség. Jó hír, hogy minden futár rendelkezik terminállal, így lehetőség van kártyás fizetésre is, ha igénybe szeretnéd venni. 

Vállaltok pénz visszafizetési garanciát, ha a termékkel nem lennék elégedett?

Igen, a Lindalime webáruházban lévő összes termékre 14 napos pénz visszafizetési, illetve csere garanciát vállalunk. Amennyiben valamilyen okból nem lennél elégedett a termékkel, küldj egy e-mailt a info@lindalime-home.hu e-mail címre.

ÁSZF

Mutasd
50 napos Lindalime Home Garancia
Garancia
Segítőkész és barátságos ügyfélszolgálat
Kapcsolat