Ugrás a tartalomhoz

Follow us!

Free shipping worldwide | 30-Day free returns

Get in touch with us

Kifestő használata

Hogyan használja a számozott kifestőt?

A videóban bemutatjuk a kifestő egyszerű használatát

🖌️  A vásznon sok számot talál, amik mezőket határoznak meg. Ezeket a mezőket a megadott számokkal kell kifestenie


🖌️  Amikor elkezdődik a festés és már kezd kiábrázolódni a mű, akkor már láthatja a színek csodás harmóniáját


🖌️  Ha kész van, nincs más dolga, mint kirakni a falra és büszkének lenni a saját művére és Önmagára 

91%-os 5 csillagos vásárlói értékelés

GYIK - Gyakran Ismételt Kérdések

Nem találja kérdésére a választ? Vegye fel velünk a kapcsolatot a +36 70 241 14 16 -os számon vagy a partners@ecomempire.hu e-mail-címen!

Mennyi ideig tart önöknél a kiszállítás?

12:00 óráig leadott megrendelését még aznap feladjuk a kiszállító cégnek. Ha 12:00 után rendel, akkor azt csak másnap tudjuk feladni. Mindig következő napi szállítással küldjük ki a csomagjainkat.

Mennyibe kerül a kiszállítás?

A kiszállítás díja 990.- Ft.

15.000.-Ft feletti vásárlás esetén a házhozszállítás ingyenes.

Hétvégi kiszállítás van?

Sajnos hétvégén nem dolgoznak a futárok, ezért csak hétköznap tudják eljuttatni önnek a csomagot.

Az akcióik, kedvezményeik összevonhatók?

Egy vásárlás alkalmával kizárólag egy kedvezmény érvényesíthető. A kedvezmény kizárólag a feltüntetett időszakra érvényes. A kedvezmény készpénzre nem váltható.

Ha írok megjegyzést a rendelésnél, azt látja a futár?

Igen, minden esetben a megjegyzést elküldjük a futárnak külön-külön, hogy úgy kaphassa meg a csomagját ahogyan kérte. Sajnos azonban mi nem vagyunk ott a futár mellett, hogy azt be is tartsa. Ha ezzel kapcsolatban bármi negatívum éri önt, kérjük jelezze felénk és mi kivizsgáljuk.

Milyen értesítést kapok a kiszállításról?

Az MPL csomagküldő partnerünk email-ben fogja értesíteni önt a kiszállításról, valamint ha nem tudja átvenni a csomagját, akkor a Postai átvétellel kapcsolatban is.

Mi történik, ha nem vagyok éppen otthon, amikor a futár keres?

Futárunk két alkalommal kísérli meg a csomagja kézbesítését előzetes telefonos egyeztetéssel. Ha ennek ellenére nem tudja átvenni a csomagját, akkor a legközelebbi postára szállítják, ahol azt 5 napig megőrzik, így biztos hogy át tudja venni a megrendelt terméket.

Ha letelt az 5 nap, de nem tudtam átvenni a csomagom, akkor mit történik?

A posta visszahozza nekünk a csomagot. Amennyiben másodjára kell kiküldenünk, úgy kénytelenek leszünk szállítási költséget felszámolni a sikertelen kézbesítés miatt.

Milyen fizetési lehetőségek vannak önöknél?

Jelenleg csak utánvétes fizetésre van lehetőség. Jó hír, hogy minden futár rendelkezik terminállal, így lehetőség van kártyás fizetésre is, ha igénybe szeretné venni. 

Vállalnak pénz visszafizetési garanciát, ha a termékkel nem lennék elégedett?

Igen, a Lindalime webáruházban lévő összes termékre 14 napos pénz visszafizetési, illetve csere garanciát vállalunk. Amennyiben valamilyen okból nem lenne elégedett a termékkel, küldjön egy e-mailt a info@lindalime.com e-mail címre.



Elérhetőségeink:

partners@ecomempire.hu

+36 70 241 1416

(Hétfő - Péntek: 8:00 - 16:00)

50 napos Lindalime Home Garancia
Garancia

Segítőkész és barátságos ügyfélszolgálat
Kapcsolat